Łączna liczba wyświetleń

środa, 30 kwietnia 2014

Szkocki konkurs rozwiązanie

Źródło zdjęcia
W odpowiedzi na szkocki konkurs otrzymałam następujące propozycje:
1) Marlow poleca Piotrusia Pana, Wyspę skarbów i Działa Navarony. Piotruś Pan -opowieść o nigdy nie dorastającym chłopcu, który zabiera dzieci z domów i przeżywa z nimi przygody w Nibylandii.
2) Czara poleca film, który wprawił ją w dobry humor, a którego akcja dzieje się w Szkocji - Whisky dla aniołów
3) Bibliofilka poleca Doktor Jekyll i pan Hyde Roberta L. Stevensona i Miłość buja nad Szkocją Alexandra McCall Smitha - zabawne opowieści o Szkotach, łamiące stereotypy
4) kaye poleca kryminały autorstwa Iana Rankina z Johnem Rebusem w roli głównej oraz wpis o szkockim "miasteczku książek http://www.obiezyswiatka.eu/wigtown-szkockie-miasteczko-ksiazek
5) Iza poleca również kryminały Iana Rankina o inspektorze Rebusie z akcją rozgrywającą się w Edynburgu. Mocno osadzone topograficznie oraz Marię Stuart Zweiga
6) montgomerry poleca film Waleczne serce
7) natanna poleca Porwanego za młodu Stevensona - świetną historyczno przygodową powieść, nie tylko dla młodzieży, z akcją w XVIII-wiecznej Szkocji. A także Kenilworth Scotta, choć akcja toczy się w Anglii.
8) Łucja również poleca Marię Stuart Zweiga 
Za wszystkie polecone książki i filmy dziękuję.
Zaczęłam już zapoznawanie się z waszymi typami. Wysłuchałam Piotrusia Pana,  na półce czeka Kenilworth Scotta (też audiobook), przeczytałam Supełki i krzyżyki Iana Rankina. 
 
 
Pamiątkę z podróży do Szkocji przywiozę we wrześniu dla ..............

 

6 komentarzy:

  1. Gratulacje dla Zwycięzcy!
    Jeśli chodzi o Rebusa, to mam nadzieję, że się nie zniechęciłaś lekturą "Supełków i krzyżyków". Jest to pierwsza część cyklu i - moim zdaniem - odstaje poziomem od reszty. Polecam "Kaskady", od których zaczęłam swoją przygodę z Rebusem i wsiąkłam w te mroczne edynburskie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie napiszę, że zachwycił, ale nie napiszę, że zniechęcił. Jak na moją nie największą miłość do kryminałów nie było tak źle. Nawet wynotowałam sobie parę interesujących spostrzeżeń. A inspektor bardzo reklamuje swoje miasto, często spotykałam wzmianki o turystach i turystach w Edynburgu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki :-) i w takim razie uzbrajam się w cierpliwość :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
  4. Serdecznie gratuluję!
    Wiem, że z wyjazdu do Szkocji będziesz zadowolona ale i troszkę zaskoczona .
    Tutejsza architektura jest inna, ma jednak swój urok.
    Pozdrawiam bardzo serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. W zasadzie mało wiem o Szkocji, przewodnik po mieście i film o Szkocji czekają na zapoznanie. A zaskoczenie mam nadzieję, będzie pozytywne. Na pewno podzielę się wrażeniami.

    OdpowiedzUsuń

Jestem bardzo rada z każdego komentarza, ale nie będę tolerować komentarzy agresywnych, wulgarnych, czy obrażających moich gości (innych komentatorów).