Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 10 października 2011

Konkurs nr 2 (7) - rozstrzygnięty

Do konkursu zgłosiło się dwadzieścia osób. Dwie na blogu rocznicowym Z dziennika grafomanki oraz osiemnaście na blogu Moje podróże.
Na bloogu z dziennika grafomanki
1. weronika
2. Hiena
Na blogu Moje podróże
3. Soulmate
4. sardegna
5. Małgosia (Anonimowy)
6. Bibliofilka
7. Agata Adelajda
8. anek7
9. Monika Gonczar
10. finkaa
11. Hordubal
12. Demismo
13. Scathach
14. Balbina64
15. Irytacja
16. cyrysia
17. RemusikLupin
18. Kasiek
19. Agnesto
20. magdalenardo
Wszystkim bardzo dziękuję za udział w konkursie. Niektóre uzasadnienia mnie rozbrajały i gdybym miała sama wybrać zwyciężczynie miałabym z tym nie lada problem. Dlatego zdałam się na losowanie szczęśliwego numerka. Spośród dwudziestu numerków (tzn. 20 uczestniczek) wylosowałam numer 8. A zatem biblioteczka anek7 wzbogaci się o dwie wybrane przez nią książki w postaci Domu na klifie i Zapisków stanu poważnego. Do nagrody zostanie dołączona niespodzianka.
Ponieważ jest to konkurs rocznicowy z okazji roku działania blooga Z dziennika grafomanki postanowiłam rozlosować dodatkowo jedną książkę wśród obu dziewczyn, które zgłosiły się na bloogu na wp. Wylosowałam numerek 2, a zatem książka (tym razem niespodzianka, bowiem uczestniczka zdała się na mój wybór) powędruje do Hieny.
Zwyciężczynie poproszę o przesłanie na maila guciamal@wp.pl swoich adresów.

Zapraszam na kolejny konkurs za jakiś czas.

6 komentarzy:

Jestem bardzo rada z każdego komentarza, ale nie będę tolerować komentarzy agresywnych, wulgarnych, czy obrażających moich gości (innych komentatorów).