Łączna liczba wyświetleń

sobota, 24 września 2011

Konkurs nr 1 (6) z Paryżem w tle rozstrzygnięty

Przepraszam wszystkich uczestników, że tak długo musieli czekać. Nie sądziłam, że w Paryżu będę miała dostęp do Internetu. A dziś miałam gości i tak zeszło do wieczora. Przede wszystkim dziękuję za zainteresowanie i polecenie mi tylu książek.
Ponieważ nie mogłam się zdecydować z wyborem zwycięzcy zrobiłam losowanie (wybaczcie, ale nie mam sił na robienie zdjęć, no i nie mam maszyny losującej w postaci któregoś z moich siostrzeńców), więc od razu napiszę, że wypadło na Nemeni , którą poproszę o adres na maila guciamal@wp.pl
Nagrodą, tak jak obiecałam jest książka z Paryżem w tle oraz niespodzianki z Paryża (kalendarz, obrazki, zakładka do książek). Zestaw nagród na zdjęciu.
Następny konkurs ogłoszę 3.10.2011 r. tj. z okazji pierwszego roku istnienia mojego bloga na wirtualnej.

5 komentarzy:

  1. Och!! Ależ jestem zaskoczona :)) Dziękuję, dziękuję, dziękuję ! Strasznie mi miło, już piszę maila :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosiu, normalnością jest padnięcie po tak wyczerpującej podróży.(dot:robienia zdjęć) Ty jednak szybko regenerujesz siły.
    Po kilku dniach, a może już przeżywasz na nowo,to co widziałaś. Mile to uczucie wracanie do wspomnień.
    Życzę miłego dnia.
    Sara-Maria

    OdpowiedzUsuń
  3. @ Nemeni, to ja się cieszę, że mogę sprawić radość.
    @Saro-Mario - pewnie, gdyby nie goście nie padłabym tak szybko i udokumentowała przebieg losowania. Miałam miłe spotkanie rodzinne, na którym były opowieści o wakacjach. Przeżywam cały czas i już snuję plany na kolejne cztery dni grudniowe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka szkoda, że nie wzięłam udziału. Małgosia

    OdpowiedzUsuń

Jestem bardzo rada z każdego komentarza, ale nie będę tolerować komentarzy agresywnych, wulgarnych, czy obrażających moich gości (innych komentatorów).